Zwrot produktu
Zwrotu dokonujemy poprzez wysyłkę produktu na własny koszt, najpóźniej 20 dnia od momentu otrzymania produktu. Wysyłkę kierujemy na adres podany poniżej. W mailu, który otrzymałeś o nazwie: twoja faktura zakupu, znajdziesz paragon, formularz zwrotu i instrukcję, jak zwrócić produkt. Prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki zwrotnej. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Warunki zwrotu są opisane w regulaminie. Jako konsument, jesteś odpowiedzialny za ewentualne zmniejszenie wartości produktu. Aby zwrócić płaszcz, wyślij go na następujący adres:
Zartex s.c. zwrot ,ul. Wrocławska 14 a 58-309 Wałbrzych
Telefon: 575004660
FORMULARZ ZWROTU nowy.pdf (zartex.pl)
Wymiana:
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor w tym samym modelu, możesz to zrobić w ciągu 20 dni od daty otrzymania zamówienia. Wypełnij formularz zwrotu i wpisz na nim informację o chęci wymiany produktu. Następnie wyślij produkt na adres podany do zwrotów. UWAGA! Jeśli zdecydujesz się na wymianę, upewnij się, że produkt spełnia Twoje oczekiwania. Wymiana nie przedłuża prawa do zwrotu, dlatego ważne jest, aby dokładnie przemyśleć swoją decyzję.
W przypadku chęci wymiany produktu na inny model należy dokonać zwrotu i złożyć ponownie zamówienie.
Błędne zamówienie lub wadliwy produkt:
Jeśli otrzymałeś produkt, który nie jest zgodny z zamówieniem lub jest uszkodzony, skontaktuj się z nami, pod adresem sklep@zartex.pl podając numer zamówienia, oraz adres pod który ma przyjechać kurier. Zorganizujemy, odbiór i wymianę produktu jak najszybciej będzie to możliwe.
Reklamacje
Masz prawo do złożenia reklamacji w przeciągu 2 lat od otrzymania przesyłki nie przekraczając 2 miesięcy od stwierdzenia wady produktu. Należy wysłać paczkę na adres podany poniżej. Paczka powinny zawierać reklamowany produkt, imię, nazwisko, adres do korespondencji wraz z krótkim opisem wady produktu. Reklamacja uwzględniana jest na podstawie dowodu zakupu. Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni roboczych. Nie przyjmujemy reklamacji wynikających z mechanicznych uszkodzeń, nieprawidłowej pielęgnacji oraz wynikające ze zużycia w trakcie eksploatacji produktu. Adres do wysyłki:
PPHU ZARTEX Reklamacja, Wrocławska 14 a, 58-309 Wałbrzych
Wygodne zwroty
Możesz skorzystać z tańszej opcji zwrotu platformy allekurier.pl
Szanowny kliencie, informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za paczki nadane za pomocą usługi wygodne zwroty. Jeśli masz jakiekolwiek trudności z nadaniem paczki, lub paczka do nas nie doszła, skontaktuj się z nimi pod numerem telefonu 12 345 06 20 lub na adres e-mail biuro@allekurier.pl.
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić
Pamiętaj, aby zwracany towar zabezpieczyć przed zniszczeniem, wkładając odpowiednie wypełnienie. Przesyłkę zapakuj w karton o regularnym kształcie, bądź foliopak używany przez daną firmę kurierską. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.
Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty
Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.