Zwrot produktu
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony płaszcz, musisz nadać paczkę w ciągu 20 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotu dokonuje poprzez wysyłkę produktu na własny koszt na adres podany ponieżej, nie odbieramy paczek z paczkomatów. W mailu, który otrzymałeś o nazwie twoja faktura zakupu, znajdziesz paragon, formularz zwrotu i instrukcję, jak zwrócić produkt. Prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki zwrotnej FORMULARZ ZWROTU nowy.pdf (zartex.pl) Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Płaszcz musi być w stanie nienaruszonym i nie może być używany. Jako konsument, jesteś odpowiedzialny za ewentualne zmniejszenie wartości produktu. Aby zwrócić płaszcz, wyślij go na następujący adres:
Zartex s.c. zwrot ,ul. Wrocławska 14 a 58-309 Wałbrzych
Wymiana:
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor w tym samym modelu, możesz to zrobić w ciągu 20 dni od daty otrzymania zamówienia. Wypełnij formularz zwrotu i wpisz na nim informację o chęci wymiany produktu. Następnie wyślij produkt na adres podany do zwrotów. UWAGA! Jeśli zdecydujesz się na wymianę, upewnij się, że produkt spełnia Twoje oczekiwania. Wymiana nie przedłuża prawa do zwrotu, dlatego ważne jest, aby dokładnie przemyśleć swoją decyzję.
W przypadku chęci wymiany produktu na inny model należy dokonać zwrotu i złożyć ponownie zamówienie.
Błędne zamówienie lub wadliwy produkt:
Jeśli otrzymałeś produkt, który nie jest zgodny z zamówieniem lub jest uszkodzony, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@zartex.pl podając numer zamówienia oraz adres, pod który ma przyjechać kurier. Zorganizujemy odbiór i wymianę produktu jak najszybciej.
Wygodne zwroty
Możesz skorzystać z tańszej opcji zwrotu platformy allekurier.pl
Szanowny kliencie, informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za paczki nadane za pomocą usługi wygodne zwroty. Jeśli masz jakiekolwiek trudności z nadaniem paczki, lub paczka do nas nie doszła, skontaktuj się z nimi pod numerem telefonu 12 345 06 20 lub na adres e-mail biuro@allekurier.pl.